Piegāde un apmaksa

Bez maksas izņemt Larua studijā

Personīgi iespējams pasūtījumus izņemt Larua studijā – darba laikā.

Rīgā, Antonijas ielā 9 (5.stāvs), ieeja no Antonijas ielas!

Novembra un decembra mēnešos pasūtījuma komplektēšana var aizņemt līdz 48 stundām. Ja pasūtījumu nepieciešams nokomplektēt ātrāk par 48 stundām, obligāti sazinieties ar mums telefoniski (mob. +371 22050535).  

Piegāde uz pasta staciju

  • Rīgas un Latvijas teritorijā pasūtījumiem piegāde tiek nodrošināta primāri ar Itella paku izņemšanas punktiem! Cena par piegādi 2.00 + PVN!
  • Kā arī ir iespēja izvēlēties piegādi ar citiem piegādes veidiem, piegādes maksa sākot no Eur 2.70 + PVN, cena tiks aprēķināta pēc pakas izmēriem un pakalpojuma sniedzēja izcenojumiem!

!Bezmaksas piegāde tiek nodrošināta tikai caur Itella un DPD paku punktiem, pasūtījumiem, kuriem kopējā vērtība ir virs 60.00 eur, bet ne smagākiem kā 20 kg vienā sūtījumā!

Piegāde ar kurjeru

Veikt piegādes līdz konkrētam adresātam, ko nodrošina kurjerdienesti.

 

SVARĪGI

Piegāžu adreses un izcenojumi var tikt mainīti bez iepriekšēja brīdinājuma.

Pirms piegādes veikšanas noteikti ar Jums elektroniski sazināsimies, lai vienotos par optimālāko pasūtījuma piegādes veidu.

Informatīvais telefons par pasūtījumu piegādēm mob. +371 22050535

Visi pasūtījumi tiek nokomplektēti 24 stundu laikā. Ja pasūtījumu nepieciešams nokomplektēt ātrāk par 24 stundām, obligāti sazinieties ar mums telefoniski (mob. +371 22050535). Pasūtījumi, kuru piegāde ir ārpus Rīgas, tiek sākti pakot tikai pēc to apmaksas.

Novembra un decembra mēnešos pasūtījuma komplektēšana var aizņemt līdz 48 stundām.

Pasūtījums tiek piegādats 3-5 darba dienu laikā no to izsūtīšanas (nodošanas) brīža.

Piegādes līdz konkrētam adresātam, izmantojot kurjerdienestus, tiek veiktas darba dienās no 9.00 – 18.00.

Ja kurjeram nav izdevies ar Jums sazināties, pasūtījuma piegāde var aizkavēties vai nenotikt.

Ja kurjeram nav izdevies pasūtījumu Jums piegādāt, jo adresē neviens nav atradies vai nav bijis iespējams Jūs sazvanīt, tad pasūtījumu varēs izņemt vairs tikai personīgi – Larua studijā. Pie izņemšanas tiks aprēķināta maksa par atkārtotu piegādi.

Ja pasūtījums tiek veikts vai apmaksāts trešdien, pastāv risks, ka tas tiks izsūtīts un/vai piegādāts tikai nākošajā nedēļā!

 Ja pasūtījums netiek apmaksāts vai izņemts 10 darba dienu laikā no tā pasūtīšanas brīža, tas tiek anulēts!

Visiem pasūtījumu piegāžu izmaksas izcenojumiem ir informatīva nozīme, SIA LARUA patur tiesības mainīt piegāžu izcenojumus par to iepriekš nebrīdinot.

BONUSI

Mēs novērtējam Jūsu izrādīto uzticību mums un tādēļ dāvājam Jums iespēju sakrāt individuālās atlaides!

Reģistrējies, veic pirkumu un nākamoreiz, kad ienāc mūsu mājaslapā, ieraksties no jauna un redzēsi, ka esi sācis krāt savu atlaidi.

P.S. Mūsu uzticīgākajiem klientiem tiek palielinātas atlaides!

Lai patīkama iepirkšanās !

Klientu atlaides uzkrājas katram klientam individuāli! Klientu atlaides nevar izmantot citādi kā veicot pirkumu mūsu uzņēmumam mājaslapā. Atlaides nepiemērojas produktiem, kuri ir atzīmēti ar * (zvaigznīti). Atlaides nesumējas un netiek piežķirtas pirkumiem uz vietas birojā. Klients savu atlaidi redz jau kā viņam individuāli redzamu cenu! Jo biežāk iepirksies, jo lielāka atlaide uzkrāsies. Maksimālā klientu lojalitātes atlaide ir 17%!

 

Šeit aprakstītie noteikumi neuzliek tos uzņēmumam par pienākumu. Atlaižu piemērošanas politiku uzņēmums var mainīt par to neinformējot savus klientus!

Preces atgriešanas noteikumi!

Mēs saprotam, ka iegādāties preces internetā ir visai izaicinoši, tādēļ pastāv iespēja šīs preces atgriezt, ja nopirkts kaut kas, kas nav bijis īsti vajadzīgs.

No pasūtījuma saņemšanas dienas Tev ir 14 dienu laiks, lai izlemtu vai šī prece atbilst Tavām vēlmēm.

Preci var atgriezt personīgi mūsu birojā, vai caur pakomātu starpniecību.

Preču atgriešana birojā ir bez maksas, par pakomātu pakalpojumu jāmaksā preču atgriezējam!

Svarīgi! Prece, kuru atgriež:

  1. Jābūt ir oriģinālajā iepakojumā un tā nedrīkst būt jau lietota.
  2. Preci kuru atgriežat ir jāsver identiski kā norādīts uz iepakojuma un Jūsu pasūtījumā.
  3. Ēteriskās eļļas, smaržeļļas un bāzes eļļas, kuru iepakojumi ir hermētiski noslēgti nedrīkst būt atvērti, jo tas bojā preci un mēs to vairs nevaram pārdot tālāk. (Ja vēlies saprast, kā smaržo kāda no eļļām, to var izdarīt mūsu birojā uz vietas).
  4. Visi iepakojumi, kas nāk no ražotāja tā oriģinālajā iepakojumā ir jābūt atgrieztam šādā pašā nebojātā iepakojumā.
  5. Sveču daktis var atgriezt, ja tā tiek atgriezta identiskā garumā, kāds tas ir norādīts pasūtījumā. Tā pat, ja atgriež daktis, kas ir uz skaita, atgriezto dakts skaitam ir jāsakrīt ar pasūtīto sveču dakts skaitu.
    Sveču dakts atlikumus atpakaļ nepieņemam!

Pēc preces atgriešanas izvērtēsim atgrieztās preces stāvokli, ja tas atbildīs prasībām, atgriezīsim preces vērtību 10 dienu laikā.

Gadījumā, ja atgrieztā prece neatbildīs prasībām, preces vērtība netiek atgriezta, bet ja vēlies varēsi šo preci saņemt atpakaļ mūsu birojā. Šī prece jāizņem 10 dienu laikā, vai tā tiks utilizēta!!!